hok ado dale hati aq...

Friday 10 February 2012

copy paste


wasalam...
saya copy paste kenyataan yang dari entah la student ke stupid yang tulis nie...

tahun ni mmng mencabar bagi aku . gyle arh kan . well . gurl . anda tak payah nak risau lagi daa . saya da hate2 so much la dengan anda dan bf tercinta anda tu.tq coz benci saya.xpayah benci MEB coz awak pernah berfeeling miling ngan dia.dah nak sangat amik laaa (:  ouh . saya tak malu ?? tak tahu malu saya bertempatlah , kalau anda lihat di fb ramai yang meluahkan perasaan di situ . ouh . mungkin saya terlupa . (meluahkan perasaan sayang pada bf orang yang mana anda pown tahu bahawa dia sudah mempunyai gurl)anda hanya melepaskan perasaan anda pada blog dan bf tercinta sahaja . tak mainlah di fb kan ?sweetnya (: dan ouh , saya terasa pedasnya cili yang anda tumbuk kerana saya tahu anda menyediakan untuk saya . terima kasih  (: nak tambah sila publish laa. nak buat yang lagi pedas..

nice speaking , saya tak berharap langsung dah pada bf anda (: -that day msge penuh pengharapan “sampai satu msge ....abg xnk reply” (nice la sangatkan?)
sebelum itu kaji selidik dahulu lah (: saya dan MEB memang dah kaji awak nie jenis yang macamana.lobank dah pecah.
macam yang anda selalu postkan di blog . 'blog aku , aku punye suke ar , huhu '
saya publish apa yg saya suka .(sayang bf orang dan asyik tgk pic org n menangis...kesian) anda bercerita hal masalah anda pada ur bf tercinta tuu . ouh saya kesah kah ?? jadi kenapa nak mempertikaikan tempat saya meluahkan perasaan . bilangan ahli fb ngan blog adalah xsama dik.sahabat saya tidak mengenali anda .sure kew?kalau x nape salah seorang daripada mereka ade yang agak longkang mulutnya??? kenapa anda mahu fikir yang bukan-bukan ?? terasakah ?? tak mengapalah , manusia kadangkalanya memang suka berprasangka buruk kerana tidak berfikir panjang (: rasanya awak yang suka berpikiran bukan2.
anda fikir anda punya sakit hati ?? ouh sakit hati saya ?? sape lagi sakit aty ea dik? ye la mempublish perkataan sayang segala bagai kat bf org. and banyak gak post awak yang lepas dah xdew. g mane ea?huhuhuhu betul la awak masih adik2.
terlupa~ tak kan lah anda nak ambil port (: port klang laa

tolonglah ,saya tidak berharap untuk bersama dengan bf tercinta anda tuu (: r u sure...bukan masih duk harap kew????
walauapapun , saya mengkagumi anda (: xyah kagum2 aq
sanggup berbuad apa sahaja demi bf tercinta (: of cos

sudah laa , saya MALAS nak menulis di belakang2 (: berusaha lah untuk membaca apa yang telah saya sediakan ini khas buad anda yang saya anggap seperti kakak saya sendiri (: no need. Saya tidak perluka adik yang pentingkan diri sendiri dah arghh tidak sampai haty plak nak publish
(sorry saya dah terBLOCK awak lah) saya sangat mengalu2kan.dan saya pown berbuat demikian. add mu tanpa diundang...hahaaha

sudahh baca kah ??
oh terima kasih . meminta maaf . rasanya tidak perlu bagi anda dan juga saya .ok nak tarik balik laa
nasihat ikhlas dari saya : jangan lah melihat satu sahaja perkara , tetapi perkara yang lain anda persiakan (: tq atas nasihat awk dan awak seharusnya juga perlu membuka mata pasal nie.
                                   : jangan di sangka sungai yang tenang tiada buaya-anda la buayanya dan terima kasih atas nasihat itu. jangan menanguk di air yang keruh (eh betul kew saya bukan cikgu)
                                    dan jangan menyangka orang yang anda sayang boleh di percaya (: -memang xpercaya pown

dan yg terakhir . dahulu anda pernah berkata bahawa sesiapa yang berbohong kepada anda , sampai mati pun anda tidak akan mempercayainya *sesiapa 'tidak temasuk org yg anda syg kah ??? (: ' yess
            
ok lah . selamat berbahagia saya doakan lagi sekali (:- tqvm
perhubungan di hujani dengan pembohongan tidak akan berkekalan .. adess~ terima kasih ngan doa ini yer.

opsss aq nie xder stpm...org t nak amk stpm.so last wish gud luck and mind ur word. Kim salam la kat pujaan haty awak yang….saya. skunk awak dah dapat apa yang awak nak.

~mr rite yg terbaru tue dah ade betulnya ker?hahahaha

No comments: